عنوان مقاله [English]
. (1402). بررسی تطبیقی گسترش بازاریابی شبکه های اجتماعی بله و اینستاگرام در توسعه بازار صنایع دستی. سفالینه, (), -.
. "بررسی تطبیقی گسترش بازاریابی شبکه های اجتماعی بله و اینستاگرام در توسعه بازار صنایع دستی". سفالینه, , , 1402, -.
. (1402). 'بررسی تطبیقی گسترش بازاریابی شبکه های اجتماعی بله و اینستاگرام در توسعه بازار صنایع دستی', سفالینه, (), pp. -.
. بررسی تطبیقی گسترش بازاریابی شبکه های اجتماعی بله و اینستاگرام در توسعه بازار صنایع دستی. سفالینه, 1402; (): -.